Caută după:

INFORMAŢII PERSONALE:

Nume: MOCESCU VASILICA LOREDANA
Adresa: Ploieşti, Prahova, ROMÂNIA
Telefon: 0740018409
E-mail: loredanamocescu@yahoo.com
Naţionalitate: română
Stare civilă: căsătorită
Data naşterii: 14.01.1979

EXPERIENŢĂ PROFESIONALĂ:

09/2015 – prezent: Personal Trainer & Coach

  • Sunt o persoana preocupată permanent de „devenire”, de existență, de progres.
  • Sunt formator acreditat, practician al tehnicii Theta Healing.
  • Misiunea mea este să ajut, să ghidez, sa motivez oamenii pentru a-si recastiga echilibrul optim între relații, carieră, sănătate, finanțe și evoluția personală.
  • In sedintele individuale de coaching recapatam controlul asupra timpului și vieții noastre.
  • Pe partea de business ofer si consiliere pe planuri de afaceri, pe redresarea afacerilor blocate, pe marketing și vânzări, pe contracte și pe soluții de finanțare.

05/2015 – 08/2015: Franchise Manager – Colaborator – KIWI FINANCE – broker credite

Responsabilitati:

  • Cercetarea, dezvoltarea și punerea în aplicare a strategiilor de vanzari, canale și facilități ;
  • Gestionarea operațiunilor francizei in cadrul organizației ;
  • Dezvoltarea oportunităților de franciză, evaluarea si certificarea francizatului;
  • Identificarea potențialilor francizați prin contacte în cadrul comunităților;
  • Consilierea financiara si juridica a clientilor juridice pe toata durata proiectelor, atat in faza de creatie, de implementare, cat si in cea de dezvoltare;
  • Consilierea financiara si juridica a clientilor persoane fizice, intocmirea documentelor, aprobarea si depunerea dosarului la bancile colaboratoare;
  • Formarea profesionala continua si  training de specialitate in cadrul firmei;
  • Participarea la negocierea de contracte si oferte;
  • Intermedierea relatiei cu notariatul (contracte de vanzare cumparare, declaratii, intabulari, procuri, legalizare copii);
  • Intermedierea colaborarii societatii cu institutiile statului (primarii, administratia financiara, O.S.I.M., oficiul de cadastru si publicitate imobiliara);

01/2015 – 04/2015 : director Veneto Banca S.C.P.A. Italia Montebelluna Sucursala Bucuresti – Agentia Ploiesti

Responsabilitati:

  • Elaborarea, urmarirea si finalizarea planurilor de actiune comerciala; coordonarea procesului de vanzare şi promovare a produselor bancare;
  • Conducerea, animarea, controlul si motivarea echipei din cadrul unitatii pentru indeplinirea obiectivelor si asigurarea calitatii demersurilor comerciale ;
  • Coordoneaza activitatile sucursalei utilizand in mod optim resursele disponibile si incadrandu-se in marginile de profit impuse de politica bancii
  • Initiaza si dezvolta relatia cu clientii “strategici”
  • Implementarea locala a strategiilor Diviziei Corporate si Retail
  • Se asigura de livrarea unui nivel ridicat de calitate a serviciilor in relatia cu clientii sucursalei
  • Motiveaza angajatii sucursalei si se implica in dezvoltarea lor profesionala (asigura coaching echipei)
  • Reprezinta sucursala in mediul de afaceri local si comunitatea administrativa

04/2014 – 12/2014: director Sucursala Campina – Unicredit Tiriac Bank

Responsabilitati:

  • Coordoneaza activitatile sucursalei utilizand in mod optim resursele disponibile si incadrandu-se in marginile de profit impuse de politica bancii
  • Initiaza si dezvolta relatia cu clientii “strategici”
  • Implementarea locala a strategiilor Diviziei Retail
  • Se asigura de livrarea unui nivel ridicat de calitate a serviciilor in relatia cu clientii sucursalei
  • Motiveaza angajatii sucursalei si se implica in dezvoltarea lor profesionala (asigura coaching echipei)
  • Reprezinta sucursala in mediul de afaceri local si comunitatea administrativa
  • Stabileste cele mai adecvate canale de raportare catre HO Divizia Retail
  • Se asigura de livrarea unui nivel ridicat de calitate a serviciilor in relatia cu clientii sucursalei
  • Gestioneza potentialul de cross-selling (vanzare incrucisata) intre produsele retail-corporate
  • Asigura instruirea corespunzatoare a angajatilor si impreuna cu acestia Imbunatateste politicile si procedurile UCT
  • Aplica standardele UniCredit Tiriac Bank in ceea ce priveste activitatile de vanzari, marketing, calitate, juridic si risc
  • Sa asigure evaluarea si prevenirea riscului operational cu respectarea normelor si procedurilor interne si a cadrului legal in vigoare.
  • Sa asigure satisfacerea cerintelor tuturor clientilor prin procesarea activitatilor operationale la timp si cu acuratete, asigurand consultanta si asistenta clientilor si angajatilor bancii in problemele legate de operatuni.

01/2011 – 04/2014: director Agentia Mihai Viteazu Ploiesti – Unicredit Tiriac Bank

Responsabilitati:

  • Implementare locala a strategiilor Diviziei Retail
  • Initiaza si dezvolta relatia cu clientii “strategici”
  • Motiveaza angajatii sucursalei si se implica in dezvoltarea lor profesionala (asigura coaching echipei)
  • Reprezinta sucursala in mediul de afaceri local si comunitatea administrativa
  • Stabileste cele mai adecvate canale de raportare catre HO Divizia Retail
  • Se asigura de livrarea unui nivel ridicat de calitate a serviciilor in relatia cu clientii sucursalei
  • Gestioneza potentialul de cross-selling (vanzare incrucisata) intre produsele retail-corporate

07/2010 – 12/2010: consilier Cli Pri cu atributii de Responsabil Agentie, BRD-GSG Sucursala Prahova, Agentia Republicii

Responsabilitati:

  • Realizarea bugetului repartizat pe agentie;
  • Elaborarea, urmarirea si finalizarea planurilor de actiune comerciala; coordonarea procesului de vanzare şi promovare a produselor bancare;
  • Conducerea, animarea, controlul si motivarea echipei din cadrul unitatii pentru indeplinirea obiectivelor si asigurarea calitatii demersurilor comerciale ;
  • Respectarea normelor, procedurilor si instructiunilor bancii in cadrul unitatii BRD Express
  • Gestionarea si dezvoltarea unui portofoliu individual de clienti persoane fizice si juridice
  • Realizearea supravegherii formalizate in conformitate cu instructiunile in vigoare in cadrul unitatii pe care o conduce;
  • Urmarirea riscurilor si optimizarea rentabilitatii unitatii
  • Analiza performantei si conduitei membrilor echipei in vederea alinierii acestora la obiectivele si valorile bancii
  • Stabilirea si evaluarea obiectivelor individuale de performanta ale salariatilor din subordine; sprijina actiunile de formare necesare acestora;

12/2007- 07/2010: consilier Cli Pri (persoane fizice), BRD-GSG Sucursala Prahova

Responsabilitati:

  • Realizarea bugetelor individuale alocate
  • Gestionarea si dezvoltarea unui portofoliu individual
  • Promovarea si vanzarea produsele si serviciilor bancii
  • Intocmirea documentatiilor de credite PF si acordarea de credite
  • Urmarirea portofolui de credite bilantiere si extrabilantiere
  • Respectarea normelor si procedurilor interne

10/2004 – 12/2007: consilier asistent, Primaria Municipiului Ploieşti, compartiment: Comunicare Proiecte

Responsabilitati:

  • Activităţi de identificare şi procurare a surselor informaţionale la nivel european, naţional şi local în ceea ce priveşte programele U.E. specifice profilului de activitate al compartimentului.
  • Organizarea şi desfăşurarea unor evenimente realizate în comun, cum ar fi 9 Mai – Ziua Europei, 22 septembrie – ziua în oraş fărăr maşină, etc.

EDUCAŢIE ŞI FORMARE:

  • octombrie 2015: absolventa a cursului de Theta Healing (baza si avansati)
  • mai 2015: absolventa a cursului de formator- cod C.O.R 242401
  • octombrie 2014: absolventa a cursului “Curs de calificare profesionala in asigurari”(certificare IMA)
  • februarie 2011: absolventa a cursului “Customer Care”
  • ianuarie 2008: absolventa a cursului: “Gestionarea Timpului”
  • februarie 2008: absolventa a cursului: “Bazele Meseriei Consilierilor de Clientela Clipri”
  • februarie 2008: absolventa a cursului: “Intalnirea de Vanzare Clipri”
  • iulie 2007: absolventă a programului de perfecţionare : “Managementul proiectelor finanţate din fonduri structurale”
  • iulie 2007: licenţiată a Facultăţii de Drept şi Administraţie publică, Universitatea “Spiru Haret”, specializarea: Drept
  • 2004-2006: Universitatea “ Petrol-Gaze” Ploieşti, Facultatea de Litere şi Ştiinţe, master: “Management şi strategie pentru o administraţie europeană”
  • 2000-2004: Universitatea “ Petrol-Gaze” Ploieşti, licenţiată a Facultăţii de Litere şi Ştiinţe, specializarea: Administraţie Publică;
  • 2001: Locul 2 la Sesiunea de comunicări ştiinţifice a Facultăţii de Litere şi Ştiinţe, Universitatea Petrol-Gaze, Ploieşti;
  • 1997-2000: Universitatea “Hyperion”, Bucureşti, Facultatea de Filologie, specializarea: română-franceză, adeverinţă de studii pentru 2 ani;
  • iunie 1997: Diplomă de Studii de Limbă Franceză (DELF), eliberată de Ministerul Educaţiei din Franţa;
  • iunie 1997: diplomă de interpret (traducător autorizat) cu studii medii;
  • aprilie-mai 1996: bursă de studiu la liceul “Notre-Dame du Roc”, La Roche sur Yon, FRANCE.
  • 1993-1997: Liceul Teoretic “Nichita Stănescu”, Ploieşti-multiple premii la olimpiadele de franceză şi română, etapa judeţeană.
  • 1985-1993: Şcoala Generală cu clasele I-VIII nr.5, Ploieşti.

APTITUDINI ŞI COMPETENŢE PERSONALE:

Limba maternă : română
Limbi Străine cunoscute:

1.Franceza:

  • abilitatea de a citi : excelent
  • abilitatea de a scrie : excelent
  • abilitatea de a vorbi : excelent

2.Engleza:

  • abilitatea de a citi : bine
  • abilitatea de a scrie : bine
  • abilitatea de a vorbi : bine

3.Italiana:

  • abilitatea de a citi : satisfăcător
  • abilitatea de a scrie : satisfăcător
  • abilitatea de a vorbi : satisfăcător

Aptitudini şi competenţe artistice: teatru- actriţă în echipa de teatru francofon a liceului, participări la festivale naţionale şi internaţionale de teatru francofon; lectura, dansul, plimbări, sport.

Aptitudini şi competenţe sociale: bun spirit de echipă, adaptabilitate, confidenţialitate, implicare, dinamism, iniţiativă, spirit practic.

Aptitudini şi competenţe organizatorice: spirit organizatoric, excelente capacităţi de comunicare, punctuală, integrabilă muncii în echipă.

Alte aptitudini şi competenţe: cunoştinţe juridice, economice, operare P.C: Windows: Word, Excel, Power Point; aplicaţii grafice: Adobe Illustrator, PhotoShop, utilizare Internet.

Permis de conducere : categoria B